Klacht: Oplichten, niet bereikbaar

op 15 juni 2018 over GoGo in de categorie Reizen Algemeen

Keuze uit pakketten moet bij iedereen hetzelfde zijn.
Verschillende groepen hadden verschillende keuzes uit pakketten die wij niet een als optie hadden. Wij wilde alleen het gogo bandje kopen maar dit was absoluut niet mogelijk. Later mocht een andere groep wel alleen het bandje kopen.
Wij hebben de verkeerde tijd voor een dagje uit naar een waterpark doorgekregen, hierdoor hadden we onze bus gemist. Toen we een medewerkster wilde bereiken zei ze dat we een appje moesten sturen met de details. We stonden op dat moment bij de bushalte en hadden echt antwoord nodig. We hadden ook meteen het appje gestuurd maar daar werd niet meer op gereageerd, echter 4uur later pas. Hierin stind dat de tijd ook op de voucher stond en het niet haar schuld was dat we er om een andere tijd waren. We hadden al op de voucher gekeken en hier daarna ook een foto van gestuurd, want het stond er niet op! We hebben een andere medewerker van gogo gebeld en onze situatie uitgelegd. Ons is toen een goodiebag beloofd voor de foute doorgegeven tijd. Deze hebben wij echter ook nooit gekregen.

Als we vanaf het begin de keuze hadden om alle pakketten te kiezen of los het bandje konden kopen, was dit voor ons beter.

Als we het geld voor het waterpark terug krijgen omdat ze ons de verkeerde tijd hadden doorgegeven, en de beloofde goodiebag is hetvoor ons goed.

Alle klachten die gemeld zijn door Harry456