Klacht: oplevering glasvezelverbinding na verhuizing nieuwe woning (nieuwbouw)

op 03 augustus 2016 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist telefonisch contact gehad of de afspraak nog wel klopt dat er een monteur komt om de glasvezelmodem te installeren. Ik had namelijk nog geen informatie meer hier over verkregen, daar er wel een afspraak gepland stond. Nu blijkt dat KPN de verhuizing zonder bericht de verhuizing heeft gecanceld en daarmee er niets gaat gebeuren. Met als reden dat de oplevering van Reggefiber pas in September (!!!) kan plaatsvinden?! Verder wil KPN geen actie ondernemen en zit ik met de gebakken peren… Dat terwijl de glasvezelkabel al gewoon in mijn meterkast zit en enkel en alleen het signaal geactiveerd moet worden. Kortom zeer slechte service en een gebrek in inzet voor de klant.

Gewenste Oplossing:

Wanneer op zeer kort termijn een monteur alsnog de modem komt installeren (zoals was afgesproken) en het glasvezelsignaal wordt geactiveerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Abrahamse