Klacht: Opleveren van de duo huislift

op 07 september 2017 over PractiComfort in de categorie Medische produkten

In augustus 2016 hebben we ja gezegd tegen een duolift…..plaatsing december 2016. Tot op heden werkt de lift niet naar behoren. Problemen met de financiële kant van de zaak…..wij kregen een scootmobiel of een regeling afbetaling in twee jaar zonder rente, (gekozen voor dat laatste), kwamen er problemen rond de afstemming datum installatie. Na installatie door een Pool, die redelijk te verstaan was, een Tsjech die wat Duits sprak en een Slowaak die niet met ons kon communiceren ( dit was vooraf niet aan ons doorgegeven). Is de lift geïnstalleerd eind december 2016. Na inspectie, drie dagen later, bleek een onderdeel kapot. Hierdoor kon de lift niet met twee mensen normaal naar beneden. Nu, september 2017, tientallen telefoontjes, twee bezoeken van een technicus, met het verkeerde onderdeel! Zijn we nog niets verder. Communicatie loopt stroef, en zelfs onbeschoft. Vragen om de hoofd aftersales aan de lijn te krijgen wordt wel beloofd maar nooit uitgevoerd. Vandaag zou ik weer worden teruggebeld…..de technicus is immers alweer een maand geleden met een verkeerd onderdeel langs gekomen. Inmiddels hebben we diep spijt dat we met PrActicomfort in zee zijn gegaan. Inmiddels slaat en klopt de lift en stopt nog steeds met twee personen te vroeg…..ongeveer 40 cm boven de grond.

Tevreden zijn we pas als we als klant netjes worden behandeld. Als de lift binnen afzienbare tijd wordt opgeleverd, volgens de eigenschappen die bij de lift horen. En dat we op de hoogte worden gehouden van de voortgang, niet alleen belofte, maar daadwerkelijk!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PractiComfort

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PractiComfort nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PractiComfort in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PractiComfort een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PractiComfort

Heeft op 18 december 2017 om 12:58 geantwoord

Beste heer Roël,

Wat vervelend dat de lift nog niet werkt zoals verwacht. Wij gaan ons best doen om dit voor u in orde te maken.

Zoals telefonisch besproken zullen wij 19 december langskomen om dit voor u op te lossen.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch benaderen.

SilverMobility
de serviceorganisatie van PractiComfort
071-4097171

Heeft op 20 december 2017 om 09:26 geantwoord

Afspraak stondvoor 19 december. Na tevergeefs te hebben gewacht maar weer gebeld. Sorry de monteur is ziek, u had afgebeld moeten worden. We bellen u vandaag terug voor een nieuwe afspraak. Nu de 20e maar zelf weer gebeld. Nee meneer we kunnen u geen nieuwe datum geven. Na anderhalf jaar nog steeds geen oplossing.

Bericht van PractiComfort

4 maanden geleden - Beste heer Roël, Bedankt voor de terugkoppeling. Inmiddels heb ik contact opgenomen met de planning en vanwege de ziektegevallen van onze monteurs kon de afspraak niet doorgaan, waarvoor mijn oprechte excuses. Ik zal, samen met de planning, nakijken of wij u toch sneller van dienst kunnen zijn en dit voor u oplossen. Nogmaals mijn oprechte excuses hiervoor en voor het feit dat de problemen met de lift niet opgelost zijn. Uiteraard ontvangt u spoedig een reactie van ons. Met vriendelijke groet, SilverMobility de serviceorganisatie van PractiComfort 071-4097171

Alle klachten die gemeld zijn door HarryeneEva