Klacht: oplader werkt niet

op 22 juni 2017 over PractiComfort in de categorie Medische produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PractiComfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PractiComfort nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PractiComfort in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PractiComfort een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PractiComfort

Heeft op 29 december 2017 om 16:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer van Zelst,

Inmiddels hebben wij elkaar telefonisch gesproken en is de accu vervangen. Ik ben blij te dat u tevreden bent met onze service en ik hoop in de toekomst u verder van dienst te zijn!

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch benaderen.

Met vriendelijke groet,

SilverMobility
de serviceorganisatie van PractiComfort
071-4097171

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard van Zelst