Klacht: oplader 1phone 5 defect binnen een jaar

op 15 oktober 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ze vragen een dikke vette rekening. en zeggen dat het buiten de garantie valt. het oplaadpunt is niet defect gegaan door de gebruiker. toestel 9 mnd oud.
ze vragen zelf bij 40 euro om het toestel terug te sturen. (voor het open maken)

Gewenste Oplossing:

toestel word kosteloos gemaakt. dan ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Graag ontvang ik het IRMA-nummer? Met vriendelijke groet, Wecare team Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 01 november 2016 om 13:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn vernemen wij deze graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door DIT IS NIET NORMAAL