Klacht: Oplaadpunt niet beschikbaar

op 02 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Oplaadpunt Lemmer buiten werking.
Toen ik zoals elke andere dag naar huis wilde kon ik mijn ov chipkaart niet opladen op busstation Lemmer. Gelukkig reed er op lijn 315 richting joure (16:58) een hele vriendelijke buschauffeuse die mij niet toe liet in de bus, daar ik ook geen contant geld op zak had. ‘Das dan jammer’ was haar reactie. Ze wilde me ook niet de gelegenheid geven om gauw even te pinnen bij de mac Donalds, 50 meter verderop. Ik wil deze dame dan ook enorm bedanken voor haar behulpzaamheid. Ik hoop van harte dat de pinautomaat dienst weigert de eerstvolgende keer dat ze haar boodschappen wil afrekenen in haar vertrouwde supermarkt. Geen boodschappen? Das dan jammer.

Groet,
Patrick Sikkema

Wanneer het probleem erkend wordt en actief aan wordt gepakt. Ook lijkt het me niet verkeerd dat de dame in kwestie in ieder geval aan wordt gesproken over deze situatie. Zo ga je toch niet met je klanten om?

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 04 juni 2016 om 07:33 geantwoord

Beste Patrick,

Balen dat het oplaadpunt op busstation Lemmer niet werkte en je je OV-chipkaart niet op kon laden. Ik begrijp dat het niet leuk is dat je daarom niet kon reizen. Ik heb intern melding gemaakt dat het oplaadpunt in Lemmer defect is zodat deze gemaakt kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak! Hopelijk kun je de volgende keer wel gebruik maken van het oplaadpunt.

^MR
Webcareteam Arriva