Klacht: Oplaadkabel

op 22 augustus 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 05-10-2015 een oplaad kabel gekocht van 2m voor 35,- bij de Apple store in Leeuwarden. Ik ontdekte dat hij begon te scheuren. Toen ik dit bij de store aangaf konden ze niks voor mij betekenen. Enige optie die ik kreeg was een nieuwe kabel kopen van 30,- . Geen coulance niks!! Ik vind dit erg slecht van Apple!!

Gewenste Oplossing:

Het zou op zijn plaats zijn als ik een deel van mij aankopen terug krijg of het volledige aankoop bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Connie Wind