Klacht: Opheffing Blokker Joris plein

op 16 juli 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Hallo, vandaag was ik bij de Blokker Joris plein in Amersfoort, tot mijn grote verbazing begreep ik dat dat filiaal gaat sluiten, ik begrijp dat jullie naar de kosten van de huur kijken, MAAR waarom niet schothorst daar is nooit iets geprijsd personeel onbeschoft rommelig kan nog wel even doorgaan, sinds er een mevrouw enorm afgesnauwd werd ben ik nooit meer geweest, sluit die Blokker maar dan houden wij inde stad ook geen gapend gat,, hopende dat jullie beseffen dat het geen goede zet is

Eemplein jorisplein zijn prima

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 18 juli 2016 om 12:16 geantwoord

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik begrijp dat u het heel erg jammer vindt dat de winkel op het Jorisplein gaat sluiten. De reden waarom deze Blokker verdwijnt kan ik u helaas niet geven. Hier heb ik zelf geen inzicht in. Dat u geen goede ervaring heeft met de winkel in Schothorst is erg jammer om te vernemen. In iedere Blokker dient u op dezelfde vriendelijke en servicegerichte manier geholpen te worden. Uw klachten over de winkel in Schothorst worden dan ook doorgegeven aan de rayonleider waar deze onder valt.

Wanneer de winkel op het Jorisplein sluit zijn er nog buiten de winkel in Schothorst om nog 5 andere winkels in Amersfoort. Mogelijk voelt u zich bij een van onderstaande winkels net zo prettig als in de winkel op het Jorisplein:

- Eemplein 6
- Euterpeplein 4 a