Klacht: Opgezegd maar niet in behandeling genomen!

op 03 februari 2014 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

İk ben sinds 4 jaar klant van hi. Door bijna elke maand dubbel facturen wou ik mijn abonnement opzeggen. Mijn einde contract was op 20-12-2013. Een maand van tevoren had ik opgebeld voor de opzegging. Maar hi-mobile heeft het niet in behaldeling genomen. Op 14 jan 2014 ben ik er achter gekomen dat mijn abonnement doorging. Maar ik had al een nieuwe abonnement van x -mobile. Toen heb ik weer opgebeld en opgezegd dan pas hebben ze mijn abonnement stopgezegd per 14 februari 2014. Tot die datum betaal ik dubbel abonement terwijl ik het ( hi-mobile) helemaal niet gebruik. Dat kunt u ook bij mijn hi.nl zien.

Gewenste Oplossing:

Mijn einde contract was op 20-12-2013. Sinds die datum heb mijn hi abonnement niet gebruik van gemaakt. Maar tot 14 februari 2014 wel betaald. İk wilde hiermee mijn geld terug van 20 dec 2013 tot en met 14 febr 2014.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Katre