Klacht: Opgezegd bij Fit For Free met navelbreuk; bellen/SMS’en me nog suf.

op 02 juni 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Fit for Free heeft m’n opzegging aan de balie vanwege een notabene daar opgelopen navelbreuk niet doorgezonden. Bleven afschrijven.
Zijn zelf onbereikbaar. Reageren weken later autistisch op E-mail.
Blijven me ook achtervolgen met Ultimoo incasso uit Ede. Gebruiken een belcomputer met robot-stem, SMS, etc.
Wat een honden zijn dit. Ga er nooit heen. Bespaar het jezelf.

Als ze gewoon rechtbank-procedure aanspannen en me tenminste in ziekenhuis met rust laten. Heb alles betaald. Ook inmiddels 2x geopereerd. Ze hebben het recht niet me telefonisch te belagen.
Heb het (gele) bewijs van opzegging nog wel.
Ben ook nooit meer geweest vw. medische toestand.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 02 juni 2016 om 10:28 geantwoord

Beste heer Van den Bogaerde, allereerst willen wij u graag bijzonder veel sterkte wensen met uw herstel. Volgens onze administratie is uw lidmaatschap uit coulance per 1 maart jongstleden beëindigd. Met het voldoen van de afgesproken laatste betaling hoorde de kwestie ook volledig afgehandeld te zijn. Desalniettemin is de vordering ten onrechte bij het incassobureau komen te liggen. Wij hebben de vordering vanzelfsprekend per ommegaande laten sluiten en het incassobureau verzocht om verdere handelingen te staken. Wij willen ons welgemeend excuseren voor het ongemak en u nogmaals een spoedig herstel toewensen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons bereiken via webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas.

Alle klachten die gemeld zijn door Mike44a