Klacht: Opgezegd 30 maart 2016 en krijg nog steeds rekeningen/aanmaningen

op 21 juni 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Ik heb per 30 maart mijn fitness abonnement opgezegd bij Fit for Free aan de vestiging in Helmond om gezondheisdsredenen. De medewerkster aan de balie zou mijn opzegging verwerken en ik zou in de toekomst geen rekening meer ontvangen. Echter tot mijn verbazing kwam ik er laatst achter dat dit nog niet was gebeurd en heb hun meerdere mails gestuurd. Maar ipv serieus dit te gaan onderzoeken en mij een creditnota te sturen. Sturen zij mij een standaardmail en vandaag krijg ik een aanmaning binnen. Nogmaals Fit for Free los mijn probleem op en kijk waar het probleem ligt bij jullie vestiging in Helmond ipv mij elke keer lastig te vallen met aanmaningen.

Wanneer mijn opzegging daadwerkelijk is verwerkt en dat alles gecrediteerd is en dat zij mij excuses aanbieden.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 21 juni 2016 om 10:51 geantwoord

Beste heer Laarousi, wat bijzonder vervelend om te horen dat u uw lidmaatschap wegens gezondheidsredenen moet beëindigen. Wij hebben contact gehad met de vestiging Helmond echter is ook in het archief op de vestiging geen opzegbrief van u aanwezig. Zodra men op de vestiging een opzegging ontvangt wordt er te allen tijde een notitie gemaakt in ons ledensysteem en u, als lid, krijgt een bewijs van opzegging mee huiswaarts. Helaas is er van geen van de voorgaande handelingen sprake geweest. Mijn collega’s van de klantenservice hebben uw (eerste) e-mail van 6 juni jongstleden derhalve gebruikt om uw abonnement per 6 juli aanstaande te beëindigen. In verband met uw klacht zullen wij tevens uit coulance de € 10 aanmaningskosten kwijtschelden. Zonder bewijs van opzegging kunnen wij helaas de openstaande contributieperiode niet voor u crediteren. Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u ons uiteraard (nogmaals) bereiken via webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas.

Alle klachten die gemeld zijn door Najim1