Klacht: Opgezegd

op 07 april 2017 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

Augustus 2016 heeft mijn tante van inmiddels 95 jaar oud haar lidmaatschap van de Vriendenloterij keurig netjes schriftelijk opgezegd. Tot mijn verbazing wordt echter nog steeds iedere maand een bedrag van €13 van haar rekening afgeschreven. Dit bedrag heb ik over de maanden maart en april 2017 reeds door de bank kunnen laten terugstorten.

Ik ben tevreden als Vriendenloterij de onverschuldigde bedragen vanaf het moment van opzegging van augustus 2016 eveneens terugstort op de rekening van mijn tante. En tevens de onrechtmatige incasso's stop zet.
Het betreft:
Mevrouw F Verhoofstad-Kuilman
Mr. Van Lingenlaan 68
1924BJ Beverwijk

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vriendenloterij

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vriendenloterij nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Molen1

6 maanden geleden - Vriendenloterij heeft aangegeven niet op mijn klacht te willen reageren en schrijft opnieuw geld af van de bankrekening van mijn tante van 95 jaar oud. Inmiddels heb ik de machtiging geblokkeerd en de afgeschreven bedragen - voor zover mogelijk - terug kunnen storten. Trieste zaak dat opzegging wordt genegeerd en ook op klachten niet wordt gereageerd. Zo wordt dus omgegaan met kwetsbaren die minder alert zijn op misbruik van zogenaamde "vrienden (loterij)". Schandelijk!

Alle klachten die gemeld zijn door Molen1