Klacht: Opgevraagde facturen en stukken nog steeds niet binnen, BIJNA dag van uitspraak

op 01 april 2021 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Beste Tele2, ik word hier onderhand GEK van. Ik heb een MAAND geleden facturen opgevraagd voor een rechtbank, die zou ik einde van de maand krijgen. Guess what? Tot op heden NIKS gekregen. Ik heb met spoed mijn rechtzaak moeten verplaatsen en uitstel van dagvaarding moeten aanvragen. Nou moet ik binnen 5 dagen de opgevraagde facturen binnen moeten krijgen en ik loop echt met mijn handen in het haar te stressen omdat er hier niks aan wordt gedaan en de beloftes niet worden na gekomen. Ik heb 10 keer moeten bellen en tot heden niks terwijl alle collega’s zeggen dat ze vorige week vrijdag al binnen moesten komen. Doe hier SVP wat aan!!!!!!!

Dit krijg je ervan als je zonder reden een heel systeem overzet naar een “nieuwe”. Rampzalig

Zo SNEL mogelijk de aangevraagde sturen opsturen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Reactie van de melder van de klacht s.rafia

3 maanden geleden - Heb ik de facturen in de ochtend gekregen, ZONDER SPECIFICATIES!!!! In elke melding stond er duidelijk bij dat het ging om SPECIFICATIES. Afdeling vertikt het om te reageren, morgen en overmorgen zijn zij gesloten wegens pasen. Wederom weer een grote fout van Tele 2. Belachelijk dit

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht s.rafia

2 maanden geleden - Tot het moment van nu, helemaal niks binnengekregen. Nutteloos bedrijf

Alle klachten die gemeld zijn door s.rafia