Klacht: OPGEPAST! voor Ziggo zakelijk

op 03 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Onlangs ben ik benaderd door een verkoper van Ziggo met een geweldige aanbieding. Ziggo zakelijk tv+internet voor €50 p/m ex. BTW. Dat is goedkoper dan mijn huidige pakket van kpn. De verkoper zei het volgende: Ziggo zakelijk met overstapservice met gratis monteur en 14 dagen bedenktijd. Mocht het me niet bevallen kon ik het zo weer retour sturen en opzeggen. Ik denk dat is mooi, goedkoper, heb niks te verliezen dus ja waarom niet?

Vrijdag 28-07-2017 kwam er een postbode aan de deur en overhandigde mij een doos van Ziggo. Nergens een monteur te bekennen. Dezelfde dag ontving ik een email dat de overstapservice niet gelukt is omdat ze te laat mijn bevestiging hebben ontvangen??? Raar heb toch echt dezelfde dag nadat ik de verkoper gesproken had dat mailtje bevestigd dat ik wilde overstappen op Ziggo. Met andere woorden geen overstapservice geen monteur zoek het lekker zelf uit.

Het aansluiten van zo`n pakket is niet zo heel moeilijk….dus ik ging er zelf mee aan de slag.
En toen ik het aangesloten had en aangezet krijg ik een melding: ATTENTION
Your box cannot complete the installation process
please check your cables

Alles correct aangesloten, dus maar weer bellen.
Na telefonisch contact bleek er een particulier pakket naar mij toe gestuurd te zijn ipv zakelijk. DUS DAAROM WERKT HET NIET! Binnen kort erachteraan kwam er een zakelijk pakket met precies dezelfde box als bij particulier maar dat moest het verschil maken. Nou niet dus! Exact dezelfde foutmelding. Weer bellen.. en toen bleek dat het pakket nog niet geactiveerd is! Morgen is het actief en morgen werkt alles. Mooi…opgelost! Fout…nog steeds dezelfde foutmelding! Ff weer bellen met Ziggo of UPC….ene oplchter neemt de andere over en ik maar denken dat het beter zal gaan. Het is vandaag 3-8-2017, pakket werkt nog steeds niet en mij is gisteren na mijn contact met UPCIGGO een monteur beloofd tussen 8:00 en 12:00 uur. Niemand kwam opdagen! dus 16:15uur bel ik met Ziggo dat ik mijn pakket wil opzeggen! Want dit bevalt me helemaal niet! En ik had volgens de verkoper 14 dagen bedenktijd dus daar maak ik mooi ff gebruik van. Tot mijn verbazing wist ene Cynthia Nieborg, van de afdeling opzeggingen, te vertellen dat het helaas niet mogelijk is om het op te zeggen! Maar ze kon wel een een monteur voor me inplannen!

Ik wil via deze weg mensen waarschuwen en ondernemers in het mkb zoals ik.

MOCHT U BENADERD WORDEN DOOR EEN ZIGGO VERKOPER MET DIT FANTASTISCHE PAKKET.
ZEG NEE

Want u komt er ook een heel jaar niet meer vanaf en mag alleen hopen dat het enigszins werkt. Alles wat mij telefonisch toegezegd is, is door ZIGGO niet nagekomen.

IK BEN PAS TEVREDEN ALS OPLICHTERS ZOALS ZIGGO EN/OF UPC NIET MEER BESTAAN. Tot die tijd neem ik genoegen met het uitvoeren van de belofte: netjes opzeggen en de rotzooi komen ophalen. Een retourdoos is ook goed dan stuur ik het zelf wel terug

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ZoxCars