Klacht: Opgenomen programma’s niet meer door te spoelen, echt heel vervelend.

H van Mierlo op 18 november 2021 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Extra optie …. programma’s opnemen waarvoor je extra moet betalen. Sinds de update begin november zijn programma’s niet meer door te spoelen. Dus snel iets kijken is er niet meer bij. Echt heel vervelend. Twijfel erover om over te stappen naar ander bedrijf.

Gewoon service van doorspoelen van opgenomen programma's. Je betaald er immers extra voor.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Het kan kloppen dat u bij bepaalde zenders en/of uitzendingen de optie om door te spoelen niet meer heeft. Vanwege reclamerechten en de afspraken die wij met de commerciële zenders hebben, kunnen wij dit niet toestaan. Deze kanalen zijn namelijk afhankelijk van hun reclame inkomsten om te kunnen bestaan. Bij de publieke omroepen en bij uitzendingen waar deze reclamerechten niet van toepassing zijn, zou het wel mogelijk moeten zijn om tijdens een uitzending door te spoelen. Zou u dit voor mij kunnen testen? Indien ook dit niet werkt, kan het mogelijk zijn dat er een andere oorzaak is voor uw probleem. Bij voorbaat dank voor uw tijd en uw reactie. Met vriendelijke groet, Denis Caiway Webcare Team

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 02 december 2021 om 17:05 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben niets meer van u vernomen. We gaan er daarom vanuit dat uw klacht naar tevredenheid verholpen is en sluiten hierbij de klacht.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Pepijn
Caiway Webcare Team

H van Mierlo

Heeft op 02 december 2021 om 17:57 geantwoord

Vóór de update konden programma's die opgenomen werden, tijdens het terugkijken doorgespoeld worden. Ná de update, dus heel veel programma's niet meer, met als gevolg, betalen voor de extra optie van programma's opnemen en alsnog de reclame en bv bij talkshows een niet interessant item MOETEN kijken. Erg frustrerend, er zou niets veranderen werd ons verteld. Wel dus !!!! Solcon kan wel de optie doorspoelen bieden bij opgenomen programma's. Erg vreemd, niet ????

Alle klachten die gemeld zijn door H van Mierlo