Klacht: Opgelicht voor 1739!!!! euro

op 27 september 2016 over Mafiaway.nl in de categorie Internet Games

Mijn toen 14 jarige zoon is er ingetrapt om dat 0900 nummer te bellen en via instagram en whats-app die codes die hij kreeg door te geven aan een paar jongens die hem van alles beloofden met een torenhoge telefoonrekening als gevolg! Omdat het abonnement op mijn naam stond (kpn huistelefoon én Vodafone mobiel) zeiden ze dat het mijn verantwoording is en moet ik gewoon betalen! Terwijl ze mijn zoon gewoon er in hebben geluisd om mee te doen. We hebben aangifte gedaan maar er gebeurt helemaal niks! Ik hoorde dat als ik bij T-Mobile had gezeten ze het wel kwijt hadden gescholden, dit kan toch niet! Ik stel dit bedrijf aansprakelijk en neem desnoods een advocaat in de arm!

Ik ben pas tevreden als ik mijn geld terug krijg! opgelicht worden voor game credits, belachelijk, een naief jong ventje oplichten

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mafiaway.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mafiaway.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht rvanvliet

1 maand geleden - Word lekker veel mee gedaan hier he!!!

Alle klachten die gemeld zijn door rvanvliet