Klacht: Opgelicht met de BuzzBox Lookz

op 09 juli 2012 over Buzzer in de categorie Promotiewerkzaamheden

Enkele weken geleden kwam Buzzer met het aanbod om de BuzzBox te bestellen, dit zou een pakketje zijn met allemaal beauty producten, ter waarde van minimaal 25 euro, en deze zou 12,50 euro kosten. Het was nog een verrassing wat er in zou zitten. Aangezien Buzzer over het algemeen altijd wel goede producten verstuurd, besloot ik mee te doen.
Gister is het pakketje aangekomen, en wat bleek? Het pakketje zit vol met proefmonsters waarop duidelijk staat dat deze NIET bestemd zijn voor de verkoop. Er zit 1 stukje zeep in wat dan wel een “fullsize” zou zijn, maar ook dat is een miniscuul stukje zeep. De rest zijn allemaal kleine proefmonstertjes die je normaal gesproken gratis bij andere winkels / producten krijgt. Belachelijk dus dat we daarvoor 12.50 euro hebben moeten betalen! Ze adverteerden enkele weken geleden dat het vol met producten zou zitten om echt uit te testen en daarnaast proefmonstertjes om uit te delen aan vriendinnen. Nu blijken er alleen maar proefmonsters in te zitten!
De producten hadden overigs ook makkelijk in een envelop gekund, om de verzendkosten laag te houden, nu zat het in een doosje wat vol zat met opvulmateriaal.

Het geld terug gestort krijgen of een nieuw, maar dit maal wél een goed gevuld pakket opgestuurd krijgen, zonder extra kosten.

Alle klachten die gemeld zijn door Nyn