Klacht: Buzzer Buzzbox

op 09 juli 2012 over Buzzer in de categorie Promotiewerkzaamheden

Hallo,

via de website http://www.buzzer.nl kan je je eigen aanmelden om nieuwe producten te testen. Een hoop mensen hebben dit dan ook gedaan en tegen een vergoeding van €12,50 krijg je een box thuis gestuurd met allerlei verschillende producten, maar de waarde van de box zou hoger zijn als €25,00.

Nu heeft iedereen de box ontvangen maar is zwaar ontevreden, hij zit namelijk vol met samples van allerlei cosmetica merken. Op deze samples staat ook vermeld dat deze niet bestemd zijn voor de verkoop. Nu staat er bijvoorbeeld bij een sample van OLAZ dat deze een kleine 5,- waard zou zijn, en een klein zeepje a 10,-.

Ik vind dit echt schandalig want dit is niet wat er beloofd is. Nu vraag ik mij af wat onze rechten zijn, want dit kan je toch niet verkopen? Het bedrijf Buzzer heeft zelf nog geen reactie gegeven op onze klachten, maar zou toch graag willen weten waar ik aan toe ben, want dit kan echt niet!

Zou ik het bijvoorbeeld kunnen terug sturen en mij geld terug krijgen? Ook heeft er al een bedrijf gereageerd die zelfs heeft moeten betalen om de folder via de box te verspreiden!

Box terug kunnen sturen naar een antwoordnummer en geld terug!

Alle klachten die gemeld zijn door vonnieb