Klachten over Buzzer

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Buzzer zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Buzzer in de categorie Promotiewerkzaamheden

0 klachten gemeld

Tijdslijn

wat een nep

Klacht van miss45 op 09 juli 2012 over Buzzer in de categorie Promotiewerkzaamheden

ik heb 12.50 betaald voor een verrassingsbox van buzzer,de waarde was minimaal 25 euro,heb hem gisteren gekregen zitten alleen gratis proefmonsters in,mag dit zomaar zijn ontzettend veel klachten,te lezen op buzzer. voel me genept en eerlijk gezegt bedrogen Lees meer

Buzzer

Klacht van corny op 09 juli 2012 over Buzzer in de categorie Promotiewerkzaamheden

Na 12.50 euro overgemaakt te hebben zou ik een verrassingsbox ontvangen en daar evt. over buzzen. Gisteren ontvangen met een paar gratis monsters voor haar en huid. Dit is oplichting. Lees meer

Buzzer Buzzbox

Klacht van vonnieb op 09 juli 2012 over Buzzer in de categorie Promotiewerkzaamheden

Hallo, via de website http://www.buzzer.nl kan je je eigen aanmelden om nieuwe producten te testen. Een hoop mensen hebben dit dan ook gedaan en tegen een vergoeding van €12,50 krijg je een box thuis gestuurd met allerlei verschillende producten, maar de... Lees meer