Klacht: Opgelicht door Wehkamp saldo garant

op 09 september 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik ben al heel lang klant bij Wehkamp en omdat ik veel bestel heb ik toen destijds een Saldo garant verzekering afgesloten omdat Wehkamp destijd ermee ging adverteren en de consument zekerheid gaf dat een Saldo garant verzekering de consument dekt bij ongeluk of werkloosheid.

Omdat zij er heel mooi mee gingen adverteren en het overal terugzag maar nergens kon lezen dat zij werkten met een aangesloten bedrijf BNP cardiff heb ik toen de verzekering afgesloten.

Na een jaar of 2 heb ik een claim ingediend omdat ik een ongeluk kreeg en werkloos was toen kwam ik erachter dat zij dus met BNP werkten maar wat een elende heb zoveel bewijsmateriaal moeten verzamelen terwijl ik ziek was geheugenproblemen had en toch had ik alles verzameld en opgestuurd. Na 6 weken kreeg ik een afwijzing van BNP en mocht ik een klacht indienen als ik er niet eens mee was dus heb ik ook gedaan en meer bewijs verzameld en ondertussen ben ik werkloos en hou ik Wehkamp op de hoogte van de claim en dat ik de maandelijke bedrag niet kan betalen. Maar ik was in een hele moeilijke periode had financiele problemen en moest zoveel doen omdat mijn claim uitbetaald te kunnen krijgen. Na 2 jaar gaf ik het op en heb ik dus niks gekregen maar ondertussen zet WEHKAMP wel een A2 codering en stuurt het naar de incasso. Nu wil ik een bedrijf starten maar omdat ik een A2 codering heb is het moelijk om geld te kunnen lenen en dat allemaal te danken aan dat mooie Saldo garant reclame van Wehkamp.

Dus mensen denk 10x na voordat je ergens maar ook een Saldogarant verzekering afsluit, kijk vooral uit met Wehkamp advertenties, en ga zekerniet zaken doen met BNP Cardiff

A2 codering weghalen, mijn claim alsnog uitbetalen. De dienst leveren waar ik elke maand voor heb betaald.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 09 september 2016 om 14:16 geantwoord

Goedemiddag,

Vervelend dat de claim afwezen is en er nu een codering op het account staat.

We hebben deze kwestie doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling.
Zij zullen dit verder oppakken en je zo spoedig mogelijk verder informeren.

Vriendelijk vragen we je om dit af te wachten.

Excuses voor het ongemak en een prettige dag toegewenst.

webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht Unver91

1 jaar geleden - Klacht is niet opgelost waarom wordt de status op opgelost gezet en niet op IN BEHANDELING?

Heeft op 09 september 2016 om 14:30 geantwoord

Klacht is niet opgelost maar klacht is in behandeling dus de status mag aangepast worden naar in Behandeling.

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemiddag, De klacht is inderdaad nog niet opgelost, de desbetreffende afdeling heeft deze kwestie nog in behandeling. De status wordt automatisch op 'opgelost' gezet, dit kunnen wij niet aanpassen. Excuses voor de verwarring. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Unver91