Klacht: Opgelicht door Promovendum, verhoging premie weigering royeren autoverzekering! Verhoging 45% premie!!!

op 10 maart 2020 over Promovendum in de categorie Verzekering

Autoverzekering aangegaan omdat ze goedkoop uit een test waren gekomen. Na een maand ineens een standaard email dat er iets zou zijn met mijn schadevrije jaren. Ineens word de premie middels een onpersoonlijk standaard email bericht verhoogd met 45% ik wil geen gebruik meer maken van de diensten echter houden ze zich aan hun bar en bar slechte karakter en regeltjes. Meest klantonvriendelijke organisatie waar ik ooit lid ben geweest. Na een check op internet blijken ze ook nog eens 20 euro per maand duurder te zijn dan alianz direct. Ik wil mijn verzekering daar onder brengen en weg bij dit onvriendelijke placebo bedrijf. Dhr Van Schagen moet zich kapot schamen.. zo met je klanten om te gaan!

Royeren autoverzekering per direct!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Promovendum over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Promovendum in behandeling genomen

Bericht van Promovendum

6 maanden geleden - Beste heer Laverman,Ik vind het vervelend om te lezen dat u geen fijne ervaring heeft gehad met Promovendum. Graag gaan wij hierover met u in gesprek. Mijn collega neemt zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op om de situatie te bespreken. Hopelijk kunnen we samen tot een oplossing komen.Groeten,Erwin – Webcare team Promovendum

Alle klachten die gemeld zijn door Mathijs15