Klacht: Opgelicht door MKB hoorde Arnhem

op 22 maart 2020 over MKB Topdeal in de categorie Algemeen, Internet Diensten

Ook Ik werd gebeld over korting van vakantie. Ik had haast en wilde snel ophangen om verder te gaan met mijn werk. Daardoor het Ik he gezegd en was erg benieuwd naar hun mail met bijlage. Deze mail heb ik niet ontvangen terwijl Ik elke dag in mijn mailbox en spam heb gekeken. Na twee weken kreeg in mijn mail de fractuur en een groot bedrag rond 450 euro ongeveer om te betalen. Ik heb gebeld maar ik kon ze niet bereiken. Ik heb meteen gemaild en gezegd dat dit niet Dr afspraak is en dat ik op deze manier niet kan accepteren en dat ik dit wil stop zetten. Dit kon niet volgens hun omdat 14 dagen is al voorbij gegaan. Ik heb gevraagd of ze wil de mail naar mij wilt sturen met bijlage. Ik kreeg weer hun mail zonder bijlage. Dit kan echt niet. Ze willen wel mijn geld maar ik heb niks van hun ontvangen. Deze bedrijf is niet betrouwbaar. Ze doen niet dat ze zeggen.

Ik ben tevreden als ze hun excuses aanbieden en deze bedrag van mijn naam weg haald dat ik hun niks aan hun verschuldig ben en mijn nooit meer bel.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKB Topdeal

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKB Topdeal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Altagracia 15