Klacht: Opgelicht door Forskolin

op 05 oktober 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Ook ik ben er ingetrapt. In april ben ik een advertentie tegengekomen om Forskolin pillen gratis uit te proberen. Toen ik onverwachts een rekening binnenkreeg van 99,91 euro, heb ik ze met RMA teruggestuurd. Ik heb het pakket ontvangen op 4 april, 2017 en op 18 april, 2017 kreeg ik bericht dat het pakket buiten de herroepingstermijn van 14 dagen viel. En bij deze dus was afgekeurd. Echter zijn hier precies 14 dagen overheen gegaan. Inmiddels heb ik nog steeds niks betaald, en staat er een rechtzaak gepland deze maand. Het bedrag is inmiddels opgelopen tot 254,21 euro.

Deze actie van Forskolin is misleidend en onterecht. Bovendien is hun website inmiddels uit de lucht, enkel een advertentie valt er nog te vinden. Ik betaal geen cent aan dit bedrijf, die op deze nogal lullige manier hun geld wilt verdienen.

Ik ben tevreden wanneer ik niet meer word lastig gevallen en wanneer alles wordt kwijtgescholden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bericht van Bralex

1 maand geleden - Geachte mevrouw Bezemer, Excuses voor deze late reactie. Op d.d. 01.4.2017 heeft u een bestelling geplaatst. Ten tijde van uw bestelling bent u akkoord gegaan met de algemene voorwaarden en dan gaan wij er vanuit dat dit ook echt gelezen is, waardoor dit soort misverstanden niet kunnen ontstaan. U heeft een bevestigingsbrief ontvangen van ons met een Track ID zodat u weet wanneer het pakket geleverd zal worden op het afleveradres en u heeft van Billink ook een bevestigingsbrief dan wel een factuur ontvangen in uw e-mailbox waardoor u in principe voor de tweede keer bent geattendeerd dat u een betalingsverplichting aan bent gegaan. Ten tijde van uw bestelling staat er boven in wat het totale aankoopbedrag zal zijn als u na uw testperiode besluit door te gaan met de kuur van 30 dagen, ook heeft u zelf de betaalmethode gekozen, aangezien er meerdere mogelijkheden zijn om te betalen. Dus het is daarom frappant dat u niet op de hoogte was van het feit dat na de testperiode het aankoopbedrag betaald dient te worden. U heeft op d.d. 4.4.2017 het pakket ontvangen en dan kunt u de supplementen testen, wel te verstaan 10 hele dagen. Op de 10de dag dient u een keuze te maken of u doorgaat met de kuur van 30 dagen of dat u de kuur terugstuurt binnen 14 dagen. Indien u voor het laatste had gekozen en het geopende pakket binnen 14 dagen geretourneerd had, was de factuur gecrediteerd aangezien u zich aan het retourbeleid heeft gehouden. Voor gesloten verpakkingen geldt 14 dagen een zichttermijn en 14 dagen heeft u de tijd om het terug te sturen, nadat u wel netjes heeft gemeld dat u het pakket retour zal sturen. Het retour termijn begint op de dag van levering, in uw geval 04-04-2017. Als wij vanaf dit moment 14 dagen tellen dan diende het product op 17-04-2017 retour te zijn, deze was namelijk gebruikt. U bent helaas 1 dag te laat met uw retour, ik snap dat dit erg vervelend is echter bent u hier zelf verantwoordelijk voor. Tevens krijgt u hierbij nog de links waar alle informatie staat wat u nodig heeft omtrent onze unieke aanbieding, zodat u dit nogmaals kunt doorlezen; www.forskolinnaturals.nl/algemene-voorwaarden.html www.forskolinnaturals.nl/retourneren.html Er zijn heel veel klanten die ontzetten tevreden zijn en wel onze unieke actie begrijpen en die wel alles goed doorlezen voordat ze bestellen. Frappant dat u dan onze aanbieding niet begrijpt, klaarblijkelijk heeft u niet goed de algemene voorwaarden gelezen en klakkeloos besteld. Met vriendelijke groet, Coen

Alle klachten die gemeld zijn door maaaaaaaaar