Klacht: Opgelicht door Forskolin

op 05 oktober 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Ook ik ben er ingetrapt. In april ben ik een advertentie tegengekomen om Forskolin pillen gratis uit te proberen. Toen ik onverwachts een rekening binnenkreeg van 99,91 euro, heb ik ze met RMA teruggestuurd. Ik heb het pakket ontvangen op 4 april, 2017 en op 18 april, 2017 kreeg ik bericht dat het pakket buiten de herroepingstermijn van 14 dagen viel. En bij deze dus was afgekeurd. Echter zijn hier precies 14 dagen overheen gegaan. Inmiddels heb ik nog steeds niks betaald, en staat er een rechtzaak gepland deze maand. Het bedrag is inmiddels opgelopen tot 254,21 euro.

Deze actie van Forskolin is misleidend en onterecht. Bovendien is hun website inmiddels uit de lucht, enkel een advertentie valt er nog te vinden. Ik betaal geen cent aan dit bedrijf, die op deze nogal lullige manier hun geld wilt verdienen.

Ik ben tevreden wanneer ik niet meer word lastig gevallen en wanneer alles wordt kwijtgescholden.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maaaaaaaaar