Klacht: Opgelicht door Bo-rent

op 11 mei 2020 over Bo-rent in de categorie Verhuur

Bij Borent Spaklerweg heb ik een paar uur een busje gehuurd voor een verhuizing en die heb ik ’s avonds netjes weer teruggezet. De volgende dag werd ik gebeld dat ik een fikse schade zou hebben gereden. Dit terwijl er 100% zeker niks is gebeurd en ik überhaupt niet in de buurt ben geweest van hoge obstakels. Ik heb gevraagd om camerabeelden van voor en na mijn vertrek, maar die weigeren ze te laten zien. Wat logisch is, want die zullen aantonen dat het niet mijn schuld was. Nu houden ze 1500 euro aan borg in, wat ze weigeren terug te betalen. Ik word dus ontzettend genaaid door dit bedrijf en nu zie ik achteraf nog veel meer van deze klachten dus ze doen het blijkbaar veel vaker!

Als ze met camerabeelden kunnen aantonen dat ik de schade daadwerkelijk heb veroorzaakt of als ze mijn borg terugbetalen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bo-rent

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bo-rent nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirte L