Klacht: Opgelicht door BNP Paribas verzekering

op 12 juli 2016 over BNP Paribas in de categorie Banken

2 jaar geleden via Wehkamp.nl verzekering afgesloten voor een saldo die ik heb mijn Wehkamp. De verzekering zou zogenaamd bij werkloosheid of ongeluk de openstaande saldo bij Wehkamp betalen, maar heb na 2 jaar ongeluk gehad en claim ingediend en zij komen nu met dat je binnen 5 Jaar geen 2 ongeluk mag hebben.

Bij het afsluiten van de verzekering werd er niet gevraagd heeft u ooit ongeluk gehad of heeft u klachten. Dus wat zij doen is eigenlijk iedereen proberen verzekering aan te smeren maar wanneer zij moeten uitbetalen komen ze met heel veel smoesen om niet uit te betalen.

Dus mensen kijk uit BNP zal u een verzekering aansmeren maar uiteindelijk niet uitbetalen.

Dat zij mijn claim uitbetalen waar ik ook voor heb betaald.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BNP Paribas

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BNP Paribas in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BNP Paribas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BNP Paribas

Heeft op 14 juli 2016 om 11:20 geantwoord

Meneer heeft bij ons de interne klachtenprocedure doorlopen. Wij hebben meneer telefonisch uitgelegd waarom wij zijn claim hebben afgewezen. Dit hebben wij schriftelijk aan hem bevestigd en gemeld dat als hij het niet eens is met onze beslissing, hij een klacht kan indienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. Hoe hij dit kan doen hebben wij uitgelegd in onze bevestiging.

Heeft op 14 juli 2016 om 11:34 geantwoord

Ten eerste is er nooit telefonische contact met mij opgenomen, ten tweede is het heel makkelijk om te zeggen wij hebben meneer uitgelegd waarom wij zijn claim hebben afgewezen. Op internet lees je veel over BNP Paribas dat zij het precies op zelfde manier aanpakken bij andere klanten dit is gewoon oplichterij.

BNP Paribas geeft aan dat je in 5 jaar geen 2 ongeluk mag hebben maar tijdens het afsluiten van de verzekering wordt niet gevraagd, dus klant gaat automatisch vanuit dat die is gedekt maar pas wanneer er claim wordt ingedient wordt klant duidelijk gemaakt dat die niet is gedekt. Dus achteraf wordt er smoesjes verzonnen om de claim niet af te handelen.

Alle klachten die gemeld zijn door tunver