Klacht: Opgelicht door BNP Paribas Cardif verzekeringen

op 31 augustus 2016 over BNP Paribas Cardif in de categorie Verzekering

2 jaar geleden via Wehkamp.nl verzekering afgesloten voor een saldo die ik heb mijn Wehkamp. De verzekering zou zogenaamd bij werkloosheid of ongeluk de openstaande saldo bij Wehkamp betalen, maar heb na 2 jaar ongeluk gehad en claim ingediend en zij komen nu met dat je binnen 5 Jaar geen 2 ongeluk mag hebben.

Bij het afsluiten van de verzekering werd er niet gevraagd heeft u ooit ongeluk gehad of heeft u klachten. Dus wat zij doen is eigenlijk iedereen proberen verzekering aan te smeren maar wanneer zij moeten uitbetalen komen ze met heel veel smoesen om niet uit te betalen.

Dus mensen kijk uit BNP zal u een verzekering aansmeren maar uiteindelijk niet uitbetalen.

LET OP bij mij vorige klacht hebben ze gereageerd zonder oplossing en de klacht afgesloten met opgelost, zij zijn helemaal niet met een oplossing gekomen.

BNP moet met Wehkamp samen naar een oplossing zoeken want ook Wehkamp zit fout omdat ik steeds heen en weer wordt gestuurd terwijl ik de verzekering bij Wehkamp heb afgesloten maar zij samen werken met BNP.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BNP Paribas Cardif

Bericht van BNP Paribas Cardif

1 jaar geleden - Beste meneer Unver, Zoals wij u al eerder meldden, hebt u met uw klacht reeds onze interne klachtenprocedure doorlopen. Op 11 juli 2016 hebben wij uw klacht ongegrond verklaard. Uw klachtuitingen op klacht.nl bevatten geen nieuwe informatie die aanleiding geeft om deze beslissing te herzien. Als u het niet eens bent met de uitkomst van uw klacht, hebt u de mogelijkheid deze voor te leggen aan het KiFiD of aan de burgerlijke rechter. In onze e-mail van 11 juli 2015 vindt u meer informatie over deze mogelijkheden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BNP Paribas Cardif nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BNP Paribas Cardif in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BNP Paribas Cardif een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BNP Paribas Cardif

Heeft op 27 maart 2017 om 13:27 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Unver