Klacht: Opgelicht d.m.v. babbeltruc op WhatsApp

op 01 juni 2020 over Bunq in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 mei jl ben ik door een persoonlijke black out via een Whatsapp bericht een flinke som geld kwijt geraakt aan personen met een Bunq bank rekening. NL02BUNQ2043270206 tnv Robby Sampajo en NL78BUNQ20413640445 tnv J. Ergun. Dit is dmv tikkies overgemaakt. Ik heb hiervan direct aangifte gedaan, en mijn bank hiervan op de hoogte gebracht.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg. En de BUNQ Bank lering trekt uit het feit dat het extreem vaak voorkomt dat hun bank voor deze frauduleuze handelingen wordt gebruikt. Het zou BUNQ Bank sieren al zij de gedupeerde, na overleg van de stukken, schadeloos zouden stellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bunq

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bunq nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door John Ooms