Klacht: Opgelicht bij verkoop

Saladin_Sane_ op 04 juli 2020 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Nieuw op marktplaats, een game verkocht, maar dan zonder track trace. Klant beweerde het spel niet te hebben ontvangen de volgende dag. Ik heb toen zijn gegevens nagecheckt en kwam achter zijn playstation account en dat hij het spel wel degelijk had ontvangen en zelfs gespeeld, meteen na het bericht.

Dus hij had het wel binnen gekregen, maar probeerde misbruik te maken van de situatie door vals te beweren dat hij het spel niet heeft ontvangen. Dit kon hij maken, omdat er geen sprake was van track en trace, maar doordat ik foto’s heb als bewijs van zijn account dat hij wel degelijk het spel heeft gespeeld eis ik mijn geld.

Marktplaats en de bijbehorende instanties hebben mijn klacht niet in behandeling genomen. Ik ben nu bestolen van mijn game die ik in eerste vakantie wilde verkopen en wil nu de hulp ervoor. Nogmaals ik heb het bewijs van zijn account dat hij het heeft ontvangen en zelfs gespeeld. Naam, datum, zelfs tijdstip.

Als ik mijn game of geld terug krijg

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saladin_Sane_