Klacht: Opgelicht bij Avis inzake de kosten van de huurauto

op 22 september 2017 over Avis Budget Group in de categorie Autoverhuur

Beste medewerker, gaarne contact over slechte ervaring bij Avis autoverhuur geboekt via Expedia. Reserveringsnummer 33630771nl6. De medewerkster van Avis heeft mij verkeerd ingelicht over de kosten ( opgelicht ). Ik had een Volvo v60 gereserveerd (343,-) Bij aankomst was een v40 voor mij en mijn partner gereserveerd. Deze was ook goedkoper volgens de medewerkster ( slechts 150,- )Om geen risico te lopen heb ik gekozen voor een all risk verzekering van 25,- per dag. Ik heb duidelijk gevraagd wat de meerprijs zou zijn bij het inleveren van de auto. Dit zou gaan om een bedrag van circa 85,-,echter bij het inleveren van de auto werd de rekening gepresenteerd ( ruim 763,-totaal )Na veel discussie en met verrekening van de aanbetaling is het bij te betalen bedrag 350,- geworden na korting.We zijn helaas de dupe geworden van zeer slechte communicatie van de Italiaanse medewerkster van Avis. Ik ben zeer teleurgesteld en onze vakantie is zeer slecht geëindigd.

Ik betaal het afgesproken bedrag van 85,- zoals afgesproken ipv 350,- euro

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Avis Budget Group over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door joriscleven