Klacht: opgelicht (Auto Poppe Goes)

op 15 juli 2017 over Volkswagen in de categorie Automerken

Kunt u toelichten waarom u deze score geeft?

IK ben niet tevreden met de aankoop van deze auto. Er is mij gezegd dat de auto geen schadevrij en mankement vrij is. maar achteraf bleek dat de auto toch behoorlijk schade heeft aan de voorruit en de voorbumper, motorkap. en daarnaast gaf de oplaadkabel van de telefoon storing aan. de ruimte waar je bekers in kan zetten heeft een schuif gleuf die sluit helaas niet goed open en dicht. etc
Ik wilde de auto annuleren maar Dhr. Jerzy de LAnge en de directeur hebben mij beloofd om alle schade en mankementen die ik boven heb opgenoemd te maken. 1 week later heb ik de auto gebracht om het te laten maken. vandaag 15-7-17 heb ik mijn auto opgehaald, Ze zijn hun afspraken niet na gekomen en ontkennen dat we dit niet hebben afgesproken dat alle onderdelen die genoemd zijn te maken.
Het enigste wat ze hebben gedaan is de voorruit vervangen en op de plaats waar de plaatselijke schade was op de bumper hebben ze gespoten en niet heel de bumper. Nu is er een kleur verschil.

wanneer de beloftes en afspraken die zijn gemaakt na worden geleefd.
Ik voel me opgelicht.

Auto Poppe Goes

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkswagen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkswagen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rijschoolrijdenhaag