Klacht: Opgelicht!

op 12 december 2017 over Girlsoutfit.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Beste mevrouw,
Beste heer,

Op facebook circuleerde er een filmpje over SmartWatches, ze deden dan ook een uitzonderlijke actie op de prijs.
Als ik doorklikte kwam ik op hun website.
Op 6 oktober 2017 om 15.09u. bestelde ik op de website van www.girlsoutfit.nl, 2 SmartWatches (1 roze en 1 blauw). Per stuk kwamen deze op 19.95€, maw 39.90€ voor beiden.
Ik kreeg meteen een mail dat mijn order het nummer #1156 kreeg. Maar dagen verstreken en nog steeds geen pakketje.
Ik poste op facebook (op het filmpje ) een commentaar waar mijn bestelling bleef, deze werd door hun verwijderd.
Hun telefoon beantwoorden ze niet. En op mails, kreeg je enkel gegenereerde mails dus iedereen ontving dezelfde mails.
Blijkbaar zijn er masse gedupeerden in BE en NL, daarop las ik dat de dame in kwestie Lydia van de Bunt zou heten.
Dat haar Kamer van Koophandel nummer 6773776 niet zou kloppen. Wij zijn dus opgelicht!
Op mijn afrekening werd de betaling afgehouden op naam van Molly Payments.
Op 06/11/2017 kregen we een mail dat de site (girlsoutfit) offline werd genomen. Maar de jongenssite boysoutfit werkt nog wel.

Wat kan ik hieraan doen? Graag jullie hulp!

Het bedrijf is gevestigd op Boekbinderstraat 16, 1445JT Pulmerend NL, telefoon 06-22585458
Hun e-mail adres is infogirlsoutfit@gmail.com

Vi Phan
Uit België

Wil graag onze centen terug 80€ daar mijn zus ook 2 exemplaren heeft gekocht !

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Girlsoutfit.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Girlsoutfit.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vi Phan