Klacht: Opgelicht

op 26 september 2017 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

Vorige week woensdag ben ik met een vriendin naar de stad geweest (Nijmegen) en werden aangesproken door 2 jongens. Zei probeerde ons te overtuigen één keer mee te doen en wat geld te doneren aan ‘het vergeten kind’ dit zou eenmaal 13,50 kosten maar omdat we €20,00 hadden gewonnen zouden wij winst maken en €6,50 over houden. Toen bedacht ik deze zelfde dag nog om me uit te schrijven. Ik heb gebeld en een vrouw aan de lijn vertelde me dat het nog niet kon op dezelfde dag en adviseerde me om die week er op terug te bellen. Dit heb ik gedaan en toen werd er verteld dat er een storing was en het deze week erg druk ging worden. Dus ik kon me weer niet uitschrijven. Vandaag werd er €13,50 van mijn bankrekening afgeschreven. Terwijl er verteld was dat ik €6,50 winst zou maken.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vriendenloterij

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vriendenloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vvvera