Klacht: Opgelicht

op 15 augustus 2017 over Keyservice Nederland in de categorie Servicediensten

Ik ben een maand geleden opgelicht geworden door een slotenmaker Arno ook bekend als Key Service. Mijn slot was kappot. Deze zijn ze komen maken om 11 uur morgens ( dus geen nacht tarief) op een werkdag. Het oud slot is opengebroken en een nieuw slot inclusief cilinder zijn geplaatst. De kosten 1270 euro. Ik werd verteld dat ik dit kon declareren bij de verzekering en hoe goed hun sloten wel niet zijn. Nooit is er een bedrag genoemd van het slot of de cilinder die de slotenmaker voor mij ging plaatsen. Het volgende wat ook raar was is dat hij de factuur mee genomen heeft nadat ik alleen een foto van kon maken , met enkele gegevens afgeplakt. Ik heb tot nu toe ook niet eens een factuur van iets waarvoor ik betaald heb.
Ik zie dit ook als verloren geld maar ik zal er alles aan doen dit bedrijf overal te melden.

Als ik tenminste de helft van het geld terug heb, maar meer nog als dit bedrijf aangepakt is geworden door een instantie.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Keyservice Nederland

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Keyservice Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door g.gummels