Klacht: Opgelicht

op 01 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb op 29 juni een bestelling bij ziggo gedaan omdat ik bij Vodafone zit kreeg ik korting de korting zou zijn 6 maanden voor 35 euro daarna voor 60 euro met gratis zender pakket ik had nog een vraag daar over en heb toen 30 juni naar ziggo gebeld ze vertelde me dat ik moest kijken of ik bij mijn andere provider wel maandelijks kon opzeggen anders zouden daar kosten voor mij aan verbonden zijn die mijn oude provider in rekening kon brengen ik zei toen oké fijn dat ik dat weet dan ga ik dat naar vragen heb gevraagd aan haar wanneer ik het best het contract bij ziggo in kon laten gaan heb daarna opgehangen heb die avond nog even naar dat pakket op internet gekeken en zag tot mijn verbazing dat hij duurder was geworden en dacht toen nou heb ik hem nog optijd afgesloten en betaal ik iets minder vandaag 1 juli verkreeg ik een mail van ziggo dat mijn bestelling was geannuleerd nou ik dacht van wat is dit ik weer bellen toen heb ik alles uit gelegd zij die jongen tegen mij hier staat dat u opnieuw vandaag om kwart voor 9 smorgens de bestelling heeft geplaats ik werd toen boos en zei ik heb geen bestelling opnieuw geplaatst en dat er voor 18 juli een monteur zou komen ik zei wat is dit voor onzin hoe kan dit toen keek hij naar mijn bestelling en zei dat die zonder al die kortingen was die ik net hier boven aangaf oké heel vreemd wat ik heb een bevestiging in de mail van de bestelling en de kortingen ik vroeg aan hem ook over de prijs stijging en of ik het nog wel voor de oude prijs kon krijgen want ik moest de bestelling opnieuw aanvragen met de kortingen omdat dit zogenaamd mis was gegaan toen zei hij dat ik nu meer ging betalen omdat dit voor ieder klant zo is dus ik werd boos en zei het lijkt net of jullie dit expres hebben gedaan zo dat ik ook de nieuwe prijs ga betalen ik kon ook nergens vinden dat dit ging gebeuren dus voel me zwaar mislijd en in mijn bestelling staat toch echt dat ik in totaal naar een half jaar 60 euro ga betalen dan kan het toch nooit meer worden dat is toch raar vind ik persoonlijk heb uit eindelijk besloten om niet met ziggo in zee te gaan ik vind het een waardeloos bedrijf heb ook toen ik 2 keer heb gebeld meer dan 8 minuten in de wacht gestaan de 3 keer belde ik en drukte op het keuze menu van opzegging en toen was ik bijna direct aan de beurt ook zo vreemd dus ik wilde eigenlijk gewoon weten of dit zo maar kan wat ziggo doet als je een bestelling voor de 29 ste doet voor de oude prijs dat je dan in een keer door hun fout meer moet gaan betalen het gaat mij niet omdat kleine beetje geld maar om het principe en is zo raar gegaan dat ik er nog steeds niks van snap

Ik ben nergens tevreden mee ik ben blij dat ik niet met hun in zee ben gegaan ik blijf lekker bij mijn oude provider die uit eindelijk toch helemaal niet zo slecht is

Alle klachten die gemeld zijn door Carlavandenhater