Klacht: opgelicht

op 14 mei 2017 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goeiedag,

ik ben een vaste klant bij u. Ik ben 2 weken geleden bij jullie in amsterdam geweest en dit was mijn 24ste keer. Ik moest nog 1 keer en ik zal mijn diamond pas krijgen. Ik was met totaal 6 personen die dit kunnrn bevestigen. Nu ben ik eergisteren op 12 mei 2017 weer geweest maar in ene moet ik nog 2 keer komen want dit was mijn 23ste keer. Ik wil u erop behoeden dat dit bij mijn vrouw ook is gebeurd en ik hiervan alert was. Ik heb namelijk vorig keer tegen een personeel gezegd dat ik dit turf thuis. Ik vind dat jullie dit moeten oplossen.

dank u,

vishaal khoenkhoen

Gewenste Oplossing:

als ik mijn diamondpas naar mijn adres krijg opgestuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 29 mei 2017 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 29 mei 2017 om 13:09 geantwoord

oneerlijk

Alle klachten die gemeld zijn door vishaal30