Klacht: opgelicht

op 19 augustus 2016 over internet-bikes.com in de categorie Internetshops - Fietsen

Ik heb op 15 juli een Dino kinderfiets 12 inch gekocht voor 86 euro, binnen een paar dagen had ik de fiets gekregen, eenmaal gemonteerd bleek dat het alleen een voor rem had, wat uiteindelijk gevaarlijk is voor een kind van 2. We hadden besloten om de fiets retour terug te zenden met daarin een verzendoptie, een andere fiets of geld terug. Geen van beide was mogelijk, de fiets zou volgens hen beschadigd zijn. Zij konden een vergoeding terug zenden van 30 euro. Dit vind ik te weinig, dus had besloten dat zij de fiets terug naar mij zouden sturen, daar ging een paar weken overheen. Ik heb al heel veel mailtjes moeten sturen voordat ik weer antwoord kreeg van hun, dat ik uiteindelijk wel mijn fiets terug kon krijgen, maar dat het mij weer verzendkosten van 6,95 zou kosten. Zij zouden een factuur naar mij opsturen via de mail, dit heeft uiteindelijk 2 weken geduurd nadat ik weer gemaild had, dat ik niks ontvangen had, eenmaal ontvangen, heb ik deze factuur van 6,95 betaald. Nu 4 dagen verder krijg ik mail dat de fiets niet meer retour kan worden gestuurd omdat zij deze vernietigd hebben. Ik kreeg een alternatief toe gestuurd dat ik kon kiezen uit een andere fiets, dus niet de frozen dino fiets van 14 inch die ik wilde hebben. Nuhoor ik niks meer en heeft mij dit al in totaal in een maand tijd 100,86 gekost.

Ik ben pas tevreden als ik mijn geld weer terug heb. En dat dit bedrijf uiteindelijk gestopt word met mensen aan het lijntje te houden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar internet-bikes.com over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door internet-bikes.com in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat internet-bikes.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

internet-bikes.com

Heeft op 31 augustus 2016 om 09:40 geantwoord

Dag Jessica,

Zoals in mijn vorige bericht gemeld heb ik je case intern besproken. Ik heb onze administratie opdracht gegeven om je direct terug te betalen. Het betreffende bedrag zou je binnen enkele werkdagen terug op je rekening moeten hebben. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door heijerman23