Klacht: opgelicht

op 17 juli 2015 over Online in de categorie Alles-in-1

In maart heb ik een abonnement van online aangevraagd.
Dit heb ik na 3 dagen geannuleerd vanwege de lange wachttijd voor ik het pakket zou ontvangen.
Dit heb ik telefonisch gedaan en toen is mij gemeld dat ik het binnen de bedenktijd heb geannuleerd en dat dit succesvol is doorgevoerd.
Na een maand kreeg ik ineens een pakket van online.nl
Ik heb dit aangenomen en contact gezocht met online.nl ik had me bestelling geannuleerd en snapte niet waarom ik de benodigde apparatuur kreeg aangezien ik al bij een andere provider zat die me wel gelijk kon voorzien van internet en tv.
Nou volgens online.nl had ik mooi pech ik had het pakket aangenomen en dat het was geannuleerd konden ze natuurlijk nergens terug vinden.
Ze konden me abonnement beëindigen voor me maar ja dan moest ik even 2 jaar abonnement kosten betalen.
Gelukkig was de provider waar ik op dat moment net zat wel heel vriendelijk om het te beëindigen nadat ik gedwongen werd bij online.nl te blijven.
Maar goed er zat een opnemen pauzeren pakket bij 5 euro per maand dit heeft het vanaf dag 1 niet gedaan tevens contact hierover opgenomen ja betaal er namelijk voor. hier werd mij vriendelijk gevraagd uhum of ik zou kunnen mailen ze zijn namelijk geen klachten telefoon. 3 email later nog geen reactie hé. tot op de dag van vandaag betaal ik er nog steeds voor. Een week later ongeveer stond de pakket bezorger opnieuw aan mijn voordeur met een pakket van online.nl onder een naam die hier niet woont. Ik heb dit pakket niet aangenomen en duidelijk vermeld dat dit niet klopt. ik heb online gebeld tevens weer moeten mailen zonder reactie alweer maar goed nou lopen er dus vanaf april 2 dezelfde abonnementen op mijn adres waaronder 1 maar op mijn naam. die andere abonnement geen idee van wie die mag zijn op mijn adres loopt nog steeds. nou kreeg ik dus gister een brief waarin de naam die hier niet woont vriendelijk gevraagd werd om een bedrag van 1340,80 te betalen. ten eerste is het pakket retour gegaan naar online ten tweede liep op mijn adres al me eigen abonnement.
telefonisch word je uitgelachen aan de lijn via de email of brief krijg je geen contact of reactie.
ik ben spuugzat van dit gedoe.
hoop eindelijk gehoord te worden.
mooi geld verdienen over de rug van de klanten.

wanneer ze me contract ontbinden net zoals het contract van de abonnement die nooit is aangevraagd en hier niet woont.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ontevredenklantja