Klacht: Opgelicht

op 01 november 2011 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een aantal jaar heb ik een telefoon abonnement gehad bij Pretium. Daar zat ook iets van privilege bij, een soort postorder bedrijf / veiling. Toen ik pretium op heb gezegd bleef ik brochures van privilege ontvangen en werd er ook geld van rekening afgeschreven. Ik heb daar nooit toestemming voor gegeven en het bedrag dan ook gestorneerd.
Echter toen ik belde om op te zeggen werd er gezegd dat er een rekening open stond en ze dus niet konden opzeggen. Ik heb een brief geschreven en weer kwamen ze met hetzelfde verhaal.

Gewenste Oplossing:

Opzegging lidmaatschap zonder betaling

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door duizendbommenengranaten