Klacht: OPGELICHT!!

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij ruilden onze Volvo S60 uit 2002 in voor een Volvo S40 uit 2005 bij autobedrijf Fennema in Akkrum. Omdat we graag een auto met wat minder kilometers wilden en een wat jongere kozen we voor deze op het eerste oog leuke auto. We hadden hard gespaard en gewerkt voor het bedrag wat we erbij moesten leggen en we kregen een inruil van 500 euro voor de S60. Echter na een paar dagen kamen we erachter dat de auto 2 liter olie in 3 dagen verbruikte. Na inspectie van een expert bij de Volvo garage kwamen we erachter dat er een reparatie van 3500 euro nodig was om dit te verhelpen. Met name de krukaskering, achterste aandrijfaskeringen, zuigveren en kleppenseals waren kapot. Na deze grote teleurstelling hebben we contact opgenomen met Fennema om de koop ongedaan te maken, wat ons erg logisch leek, gezien hij ons een kapotte auto had verkocht. De heer Fennema wilde de auto best terug nemen, maar wou er 500 euro aan over houden. Precies het inruil bedrag wat we voor onze Volvo S60 hadden terug gekregen. Natuurlijk hebben wij hiertegen geprotesteerd want dat vonden wij niet kunnen en niet eerlijk. HIJ had ONS toch een auto verkocht die niet goed was? Zijn excuus was ook nog dat hij ‘kosten’ had gemaakt aan deze zoals stofzuigen en “HIJ” zat nu met een kapotte auto beweerde hij !! Dit is de omgekeerde wereld en voelden ons zwaar OPGELICHT!! Maar we hadden geen keuze omdat we geen geld hadden om de S40 te laten maken en ons budget op was gegaan aan de aanschaf van deze auto. We hebben de auto dus omgeruild en ergens anders een andere moeten kopen maar we hadden 500 euro minder. Hij beweerde ook nog dat er niks aan de hand was met de auto. We zeiden dat we zeker voor onze lol helemaal naar Akkrum zouden rijden en zomaar 500 euro weg zouden gooien! Het enige plus puntje was dat hij netjes de sleutel van de dak dragers had opgestuurd omdat we deze vergeten waren, maar we waren liever respectvol en eerlijk behandeld door dit bedrijf……

Gewenste Oplossing:

Als we ons 'gestolen' geld terug krijgen!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch Car Service Fennema

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch Car Service Fennema nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door veraatjevanschijndel