Klacht: Opgelicht

CAnoniem88 op 19 april 2019 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijd geleden gebeld geworden door puzzelbrein dat ik een prijs gewonnen heb. Een gratis puzzelboekje vervolgens krijg ik een puzzelboekje met een factuur van € 81,19 met daaraan een abbonement aan vast. Terwijl ik geen van beide wou!

Gewenste Oplossing:

Factuur weg! En weg abbonement.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 25 april 2019 om 16:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer-mevrouw,
Uw klacht was doorgegeven en uw abonnement was stopgezet en gecrediteerd. Wij hebben ook aangegeven, dat mocht u nog iets ontvangen, u dat dan kan vernietigen. Omdat het abonnement is gecrediteerd, behoeft u uiteraard ook niets te betalen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door