Klacht: Opgehangen in gesprek

25071979 op 20 maart 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Ik ben zojuist benaderd door een mevrouw, die belde voor puzzelbrein. Toen ik vertelde dat ik momenteel in de schuldsanering zit en niets kan aannemen, zei mw, dat hoeft ook niet, hierna werd de verbinding verbroken.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, ik vind het al erg genoeg te moeten melden dat ik nu door vervelende omstandigheden hierin terecht ben gekomen, en dan wordt er abrupt opgehangen.

Esther Vreezen

Als er een uitleg komt, en misschien excuses?

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Ik heb een mail gehad van puzzelbrein, en het is heel netjes opgelost, dankjewel voor de snelle reactie!

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 05 april 2018 om 11:27 geantwoord

Mevrouw Vreezen heeft contact gehad met PuzzelBrein en er is uitgezocht wat er precies is voorgevallen. Er blijkt een storing te zijn geweest op de telefoonlijn, waardoor het gesprek abrupt werd verbroken. Het leek alsof er werd opgehangen, maar daar was geen sprake van. De klacht is hiermede opgelost. Klantenservice PuzzelBrein.

Alle klachten die gemeld zijn door