Klacht: Openstaande rekening

op 24 juli 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik had een openstaande rekening staan van 70.- dat geld was mijn probleem daar gaat het niet om.

Ik heb Syncasso verschillende keren proberen te bereiken maar kreeg geen antwoord niks terug! Waarover wilde ik ze bereiken? Ik kon het openstaande bedrag op een bepaalde datum betalen dus ik dacht ik ga ze op de hoogte stellen.
Ik kreeg geen reactie terug dus ik maar afwachten.

Ik heb het tot slot betaald op de datum dat ik het kon aflossen. Vervolgens dag later emailtje van Syncasso gehad dat ze het openstaande bedrag hadden ontvangen en ze de rekening hebben gesloten omdat ik het bedrag in geheel netje heb betaald. MAAR!! …. Vervolgens kreeg ik later een berichtje dat ik 40.-!!!! Incasso kosten moet betalen ivm late betaling!

Ik heb ze constant proberen te bereiken PLUS ze hadden een mail gestuurd dat alles in orde was!

Zo kan ik natuurlijk blijven betalen bij hun.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Mvg silvana kool

Ps. Op deze manier heb ik geen behoefte meer om ooit nog is een abbo af te sluiten bij hun.

Ik vraag me af waarom dat die 40euro ineens in rekening word gebracht. Klaar is klaar.. ik heb het netjes betaald en ik wil graag dat het stopt.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 25 juli 2016 om 12:07 geantwoord

In de bovenstaande kwestie heeft Syncasso op 25 juli jl. een bericht gestuurd naar de betrokkene, waarin wij de gang van zaken met betrekking tot het op deze klacht betrekking hebbende dossier uitvoerig aan de betrokkene hebben toegelicht. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door SilvanaKool