Klacht: Openstaand Factuur

op 17 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Mevrouw En Meneer.
Hierbij Verzoekende Dat Op 21 Juli 2017 J.L. De Oude Media Box / Youraisen En / Of Jouraisen Box Omdat Deze Stuk Was Is Terug Gestuurd Naar: XPO / ZIGGO Antwoordnummer 1070 5800 VB Venray Deze Doos Is Aangeboden Aan De Post Agentschap Van Postnl.nl En Heb Hiervoor Ook Een Bewijs Van Afgifte Mee Gekregen, Wat Is Dan De Reden Dat Er Alsnog Een Factuur Wordt Opgestuurd En Waarom Is Dit Zo’n Hoog Bedrag En Waarom Heeft Ziggo Het Rekening Nummer En Het Iban Nummer Weer Verandert, Want Hierdoor Kunnen Heel Veel Mensen Die Online Bankieren Weer In De Problemen Komen, En Waarom Vermeldt Ziggo Niet Van Te Voren In De Algemene Voorwaarden En Duidelijk Op De Website En In Schriftelijke Brieven Via De Post Dat Als Men Een Oude Kapotte Media Box Terugstuurt, Dat Mem Dan Ook Het Bewijs Van Afgifte Van Postnl.nl Erbij Moet Doen Als Bijlage, En Wat Is de Reden Dat De BTW Op Het Abonnementsgeld Op De Factuur Weer Is Verhoogt, En Waarom Worden Vaste Ziggo Klanten Niet Ruim Van Te Voren Hier Alles Over Ingelicht En Staat Er Hier Nergens Over Terug In De Algemene Voorwaarden Van Ziggo.
Hierbij Hopende Kunt u Hierin Zo Spoedig Mogelijk Tegemoetkomen, En Ziet Men Dan Ook U Bericht En U Reactie, Zo Spoedig Mogelijk Tegemoet.
Hierbij De Vriendelijke Groeten Van De Ondergetekende Meneer: Erwin Uit Amsterdam

Gewenste Oplossing:

Ben Pas Tevreden Als Het Bedrijf Ziggo Duidelijk Is Waarom Het Factuurbedrag Dat Open Staat Zo Hoog Is Namelijk 363 Euro, Daarnaast Dat Het Bedrijf Ziggo Naar Zijn Vaste Klanten En Ook Aan De Klanten Die Nieuw Zijn En Pas Bij Ziggo Komen, Namelijk Dat Ziggo Goed En Duidelijk En Ruim Van Te Voren Informeren Als Men Een Kapotte Media Box Terug Stuurt Dat Men Duidelijk In De Brieven Vermeld Moet Staan Dat Men Het Bewijs Van Afgifte Van Postnl.nl Erbij Moet Als Bijlage Om Terug Te Sturen En Daarnaast Ruim Van Te Voren Informeren Als Het BTW Van Het Abonnementsgeld Wordt Verhoogt, En Duidelijk Alles In de Algemene Voorwaarden Vermelden.
Als Laatste De Wachttijd Van 08 Minuten Als Men Belt Naar De Klantenservice Van Ziggo Dit Is Niet Goed Als Visietekaartje Voor Het Bedrijf, Dus Daar Zou Zo Spoedig Mogelijk Wat Aangedaan Kunnen Worden.
Hierbij Hopende Kunt U Ook Tegemoet Komen En Ziet Men Dan Ook U Bericht En U Reactie Tegemoet.
Hierbij Bijvoorbaat, De Vriendelijke Groeten Van De Ondergetekende Alvast! Van Meneer: Erwin Uit Amsterdam.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer Erwin Leeuwerink