Klacht: Openingstijden en aantallen

Chantalc23 op 16 oktober 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste,

Wij sporten altijd bij kralingen jericholaan.
Door de Corona en de nieuwe maatregelen zijn de plekjes altijd snel vergeven, en omdat wij een pas delen wat altijd goed werkte is het helemaal lastig plannen. Waarom verruimen jullie de openingstijden niet gewoon? Za en zo gaan jullie pas om 900 open en om 1600 al dicht. Ik hoor veel geluiden hierover in deze sportschool en dit lijkt mij een goede oplossing zodat iedereen de ruimte heeft en kan sporten.
Hoor graag van u,

Mvg Chantal Cardinaal
[email protected]
06-12899374

Zodra de openingstijden verruimt worden en wij kunnen sporten wanneer dat ons uitkomt.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 16 oktober 2020 om 10:17 geantwoord

Beste Chantal,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, dit waarderen wij enorm.

Wat vervelend om te horen dat het bij jou in de club zo druk is na de laatste persconferentie.

Graag wil ik je bedanken voor het versturen van jouw feedback en ik zal deze dan ook direct in behandeling nemen en doorsturen naar de desbetreffende afdeling binnen onze organisatie, zodat er gekeken kan worden naar de mogelijkheid tot het verruimen van onze openingstijden.

Wat wellicht voorlopig een optie zou zijn, is om op deze momenten een reservering te doen bij 1 van onze 24/7 clubs. Je kunt bij deze clubs namelijk ook gewoon terecht buiten de reguliere openingstijden.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het ons gerust weten als je verder nog vragen hebt.

Het Social team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Chantalc23