Klacht: Openen van jaarboek

op 11 januari 2014 over Albelli in de categorie Fotoservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 13 januari 2014 om 10:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Karin0663,

Wat vervelend dat het niet mogelijk is om uw reeds gemaakte fotoboek te openen in de online versie van ons fotoboekprogramma. Zoals telefonisch besproken, hebben wij u zojuist per e-mail een oplossing gestuurd voor dit probleem.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij zijn bereikbaar via http://www.albelli.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Albelli Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Karin0663