Klacht: Openbaar vervoer

op 14 februari 2018 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waar moet ik beginnen!

Na meer dan 20 min gewacht te hebben op mijn bus (lijn 41) reed die mij gewoon voorbij! Dit is niet de eerste keer. Vooral in de winterse kou is dit niet bepaald SERVICE.

Bus zit vaak te vol. Je zou denken dat ze rekening houden met de drukte.

Buschauffeur ziet reizigers rennen om de bus te halen. Hij wordt hierop geattendeert maar rijdt gewoon weg.

Buschaffeur opent de deur niet van de bus op utrecht centraal. Want ach dat is zo moeite om nog iemand te laten instappen alvorens je vertrekt.

Buschaffeur doet in de warme periodes de airco niet aan. Maar he! De airco bij de chaffeur staat wel aan.

Ik kan nog wel even doorgaan, dit allemaal over lijn 41, 242 en 241.

Beste maatschappij doe wat aan jullie beleid. Bvd

Gewenste Oplossing:

Bussen ziet er wel schoon uit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Reiziger221995