Klacht: Open MRI

op 23 januari 2014 over CZ in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

28 december 2013 gebelt naar het CZ om te vragen of een open scan vergoed werd door hun en ook nog gevraagd over fiso, want als het niet zo was zou ik overstappen naar een andere zorgverzekeraar. Maar de medewerkster van CZ zei dat het geen probleem was en dat het vergoed zou worden. Heel stop heb ik me dit niet laten bevestigen. In januari heb ik nog verschillende keren gebelt omdat er in het ziekenhuis waar ik in behandeling ben geen open scan is en hun samen werken met een ander ziekenhuis waar ik die open scan kan laten doen. En wat gebeurt er nu, nu krijg ik de open MRI niet meer vergoed en moet ik hem zelf betalen. (nu wel alles laten bevstigen) want blijkbaar wordt je als klant neergezet als leugenaar. Mijn klachten die ik heb in mijn hand worden steeds erger maar zoalng het cz niks goedkeurd kan ik nu mijn onder zoek niet voortzetten heel erg want je weet niet wat je hebt en misschien ben je na dat hun de klacht na 20 weken hebben beoordeeld wel te laat en kunnen ze bepaalde dingen niet meer doen (denkend aan een aandoening bv laten we het hopen van niet maar je denkt er toch aan) Nu zegt het cz ja je mag wel naar een ander ziekenhuis waar wel een open scan is nou weer opnieuw beginnen. Dat ben ik al 2 keer omdat ze in maastricht niks op de foto zagen en in heerlen wel heel raar allemaal. Afgelopen week 21 januari 2014 een brief gekregen dat het bij de juridische afdeling ligt nou daar schiet je mee op weer wachten hoelang nog???

Gewenste Oplossing:

nee, ik ben helemaal niet te vreden want ze laten je met de pijn zitten wachten en ze lossen niks op ze sturen alles elke keer weer door naar een andere persoon of afdeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CZ over deze klacht.

Bericht van CZ

3 jaren geleden - Geachte mevrouw Laheij, Als medewerker Webcare lees ik uw klacht. Uit onze administratie blijkt dat mijn collega's van de afdeling Juridische Zaken uw klacht als geschil oppakken. Ik stuur uw klacht op www.klacht.nl daarom door naar mjn collega's van Juridische Zaken. Zij nemen binnen drie weken contact met u op. Met vriendelijke groeten, Karlijn medewerker Webcare CZ

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CZ in behandeling genomen

CZ

Heeft op 04 maart 2014 om 11:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 30 jan 2014 via tel contact e.e.a. uitgelegd aan verzekerde en deze uitleg ook schriftelijk (e-mail) bevestigd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door melissalaheij