Klacht: Opeens schade aan een toestel wat smetteloos retour is gegaan.

op 24 juni 2017 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

HTC U11 bij Belsimpel besteld. Verliep niet helemaal vlekkeloos. Eerst niet op voorraad dan weer wel. Levertijden op de website die niet kloppen. Beloven en dan weer niet.

Toen kwam ik erachter dat er een productiefout in het scherm zat. De hydrofobische laag daar zaten merken/ strepen in het scherm. Ik had dit in het begin al een beetje gezien maar stoorde mij er niet aan.

Maar de strepen werden erger en heb het toestel terug gestuurd voor om te ruilen. Dit als voorwaarde dat het toestel schadevrij is. En dat was ie voor de volle 100%!!!! Ik heb \’m wel 20 keer bekeken of er een krasje op zat niets….. In kunstmatig licht en in de zon. Ik had hier al een slecht gevoel over ook omdat ze bij de aanname expliciet vermelde dat het toestel schadevrij moet zijn.

Wat denk je??? Zij vonden wel krassen met foto\’s met een kras zo diep??? Dat zat er echt niet… In eerste instantie stuurde ze mij zelfs foto\’s van een Samsung. Na gebeld te hebben stuurde ze wel de juiste Fotos. Nu moest ik 10% van de aankoopwaarde betalen om een nieuw toestel te krijgen!!! Reden?? Zo kunnen ze \’m niet als nieuw verkopen. Dus de kans dat je een gebruikt toestel krijgt is ook nog groot. En daarbij dit toestel had een defect… Wil je die alsnog verkopen dan?? Ik kan het niet hard maken maar ik heb andere vermoedens….
De klant 10% laten betalen… Het toestel onder garantie repareren bij HTC en weer voor nieuw verkopen. Kijk dat is zaken doen.

Ik heb zelfs foto\’s gestuurd vlak voor het retour sturen, waar de krassen niet zichtbaar zijn. Antwoord: nee maar dat zie je niet op een foto… Alleen onder een speciale lamp. Dus bewijs sturen heeft ook geen zin.

Of hij kon worden opgestuurd naar HTC om te laten repareren… 2 weken oud toestel en nu al een gerepareerde telefoon…

27—6

Het is perfect opgelost door Belsimpel.nl. Ik heb een nieuw toestel gekregen.

Een nieuwe telefoon zoals in de voorwaarden staat.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 27 juni 2017 om 11:44 geantwoord

3 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over belsimpel.nl is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Justintime2