Klacht: Opeens hebben wij geen slaapplaats

op 16 juli 2017 over Bastion Hotel in de categorie Horeca

Ik ben zaterdagavond vanuit Katwijk Zuid-Holland naar Bussum gegaan om te overnachten met mijn vriend. Mijn vriend had gebeld naar hotel Bastion rond 22:30 uur om te vragen of er nog kamers waren en of hij moest reserveren. Hij kreeg de inval-manager Rowan aan de lijn die normaalgesproken in filiaal Groningen staat. Mevrouw zei dat er genoeg kamers waren en hij dus niet hoefde te reserveren. Mijn vriend gaf aan dat wij rond 12 uur ’s nachts zouden komen, ook dit was volgens mevrouw geen probleem. Toen wij eenmaal aankwamen stond er een vrouw aan de balie, het was niet de vrouw die mijn vriend had gesproken. Zij vertelde dat ze wel kamers vrij had maar wij konden er geen krijgen omdat we niet hadden gereserveerd, en zij kon geen pasjes aanmaken, en ze mocht geen kamers vrijgeven. Mijn vriend gaf aan dat de maneger had gezegt dat het niet nodig was om te reserveren. Mevrouw zei dat het niet haar schuld was en het leek haar sterk dat de manager dit had gezegt, mijn vriend loog dus volgens haar, ze zei dat ze hier niks aan kon doen. Ik raakte gefrustreerd door de houding van de vrouw en aangezien het zaterdagavond was wist ik dat het moeilijk zou worden om ergens anders nog een hotelkamer te krijgen. Ik zei tegen mevrouw dat ze haar manager moest bellen aangezien het immers haar fout was, ikzelf mocht de manager niet spreken. Toen mevrouw ophing zei ze dat de manager haar excuses aanbied en het heel vervelend vind maar hier niks aan kan doen. Lekker dan, moet ik nu op straat gaan slapen terwijl die manager lekker in haar bedje ligt, zei ik tegen mevrouw. Waarop zij antwoordde: De koning ligt ook op een heerlijk matras en hij maakt zich ook niet druk om de kinderen die nu buiten op straat slapen. Hoe durf je, dacht ik. Mevrouw had 3 hotels gebeld en kon geen andere slaapplaats voor ons vinden. Verder heeft ze het probleem niet opgelost en deed ze aardig onbeschoft. Bastion hotel Bussum hoe kan dit? Waarom lossen jullie de problemen niet op die jullie veroorzaken?

Tevreden zal ik niet meer worden aangezien de nacht al voorbij is en ze ons niet verder hebben geholpen. Toch vraag ik me af waarom die mevrouw achter de balie daar werk als ze niks kan, geen pasjes aanmaken en geen kassa draaien. Wat doe je dan achter de balie? Dit allemaal gebeurde op zaterdag 15 juli 2017. Geen idee hoe de vrouw achter de balie heet maar ze was blank en had donker haar, haar accent was als straattaal.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bastion Hotel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bastion Hotel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mvr. Anderson