Klacht: Opdringerig en onvolledige informatie

Peter en niels1957 op 01 januari 2021 over Landelijke Energie Vergelijker in de categorie Vergelijkings websites

mij werd verteld dat de tarieven in december 2020 zijn verlaagd en dat mij dit een besparing opleverde van 500 euro. Op de vraag echter welke tarieven zijn dan aannamen zodat ik dit kon vergelijken met mijn huidige aanbieder wilde de verkooer niet dit doorgegeven. Ik moest dus op zijn blauwe ogen geliven dat dit voordeliger was. Dit werkt zo toch niet

De adviseur moet openheid betrachten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Landelijke Energie Vergelijker over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Landelijke Energie Vergelijker in behandeling genomen

Bericht van Landelijke Energie Vergelijker

1 jaar geleden - Beste meneer Jacobs, wij vinden het jammer om te vernemen dat u een slechte ervaring heeft gehad met ons. Wij zouden graag uitzoeken wat hier precies aan de hand is. Wij willen u daarom vragen contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij uit kunnen zoeken wat hier precies is gebeurd en hoe wij dit in de toekomst kunnen voorkomen. Zij zijn bereikbaar van 9:00 - 17:00 uur op 0205558218 of 24/7 op [email protected] Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Landelijke Energie Vergelijker

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Landelijke Energie Vergelijker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Landelijke Energie Vergelijker

Heeft op 01 maart 2021 om 12:27 geantwoord